miercuri, 13 februarie 2008

tu stii ce-ti fac atunci cand iti promit ca te duc in parc? te duc de fapt la doctor... stii, tipul ala cu halat , care zambeste frumos cu toti dintii, miroase a iod si te face sa iti tremure labutele... mie mi-a bagat ceva sub piele si ma gadila de nu mai pot...
cum iti spuneam... m-au scos afara... adica mami... ea e tovarasa mea cu norma intreaga...nu mi-a placut cinestiece... era frig, vant prea puternic pentru greutatea mea... norocul meu ca mami asta are sal si m-am ascuns in el...i-a fost teana sa nu ma imbolnavesc...ah... sa nu uit, cand iese la plimbare mami miroase altfel, isi da pe piele cu ceva care o afce sa miroasa a flori, asta e, mama mea cand iese afara se face floare...
am fost la cafenea...cand te gandesti cate experiente noi la varsta mea... prin magazile... mie mi-a placut, ca mami ma tinea in brate sa nu calce lumea pe mine, ca ea nu prea le are in practica cu lesa mea.. . saraca mami, daca a avut numai catei mai mari ca ea...

Niciun comentariu: