luni, 11 februarie 2008

prima mea pagina de jurnal

eu sunt titi, de la titi-rez
am 8 saptamani, sunt mic
dorm mult si fac pipi in locuri nepermise, mama spala si eu ma holbez ca la masini straine... de ce oamenii nu inteleg ce important este mirosul tare si ... relevant....atata parfum si deodorant, fratilor, ca nu mai stii pe ce lume esti...
aseara mama, cu ochii scosi, zicea ea - da de unde, erau acolo tot sub frunte, ca de-aia vedea tot ce faceam - mi-a spus prima mea poveste cu monstri - monstrii din beersheva, care taie coada ca cateii care tulbura linistea in blocuri....eu nu l-am vazut pe monstru, dar a venit si la noi in casa, l-am auzit si de-aia m-am infasurat in parul lui mami si m-am lasat adormit...doar nu era sa risc sa-mi taie coada care abia mi-a crescut....
azi mi-am facut o prietena, seamana cu mine putin, dar e moale si miroase ca mami... m-a lasat sa o pup si sa o duc cu mine in pat, lucru care pe mama a facut-o sa strambe din nas pana i s-a incretit de tot, ca era cadou de la tati - da' ce, parca eu ce-s? - si cred ca e muta, ca n-am scos niciun sunet de la ea...
voi ce ziceti? oare mami vrea doar catei muti? ca nu stiu cum am sa rezist prea mult fara sa ma exprim?... imi place asa de mult sa chitai si sa pufai pe nas....n-as vrea, totusi, sa ma fac de poveste si sa ma bage in vreo scoala de corectat cateii...
va trimit o poza cu noul meu culcus, si cu noua mea colega de camera... are zgardita rosie si ochii mai mari ca ai mei, da' si eu sunt "un hamud" - asa a zis tata cand ne-am vazut ochi in ochi prima oara - "ata hamud- hamud"... mami , cand am ajuns acasa a comentat - asa e ea, comentatoare : " hamud - hamud.... ham ud "... apoi m-a sters de pipi-ul ala in care bagasem labuta...
va pup acum ca merg sa fac o tura prin casa asta noua, unde inca nu mi se deschid toate usile... nu mi-a explicat nimeni de ce....

Niciun comentariu: