vineri, 7 martie 2008

am trei luni

shalom, sunt eu, titirez
astazi e ziua mea, implinesc trei luni... imi place sa fie ziua mea, se petrec lucruri frumoase... de exemplu parintii mi-au adus crochete gumoase, care miros miam-miam...bune si pentru lipsa mea de dinti...mi-au luat cadou parfum pentru catei, ceva-ceva, adica, sa fii catel de lux fara parfum nu prea se poate, ceea ce inseamna ca ma asteapta o cariera...azi mi-au marit si ratia de mancare, lucru la care nu ma asteptam si nu am facut loc suplimentar in burtica...asa ca am lasat in castronas ... prima oara in viata mea...
am primit niste oase care vorbesc, dar o sa le inchid eu gura, daca eu nu stiu sa latru, n-am sa las un os sa chitaie in fata mea...
si... s-a mai intamplat ceva in prima editie, lucru pentru care am primit chiar un sfert intreg de banana... mi-am golit afara pe iarba burtica, fara ziar, fara eforturi.. ce mai, mami a zis ca sunt un catel pe cinste, ma pupat acolo , de fata cu toata lumea... ma iubesc parintii mei si mie imi place sa fie ziua mea, imi place grozav, poate o sa fie si diseara ziua mea, nu stiu cat de des vine dar sunt fericit ...maine o sa facem poze, pentru ca acum nu avem baterii si pentru ca mami e deja obosita, si mai trebuie sa imi spele si labutele si sa-mi scoata si nisipul dintre riduri
va pup, m-am facut baiat mare

Niciun comentariu: