luni, 11 februarie 2008

eu sunt titirez

m-am nascut in Tel Aviv, in decembrie pe 7, mama zice ca e cu noroc, se pricepe ea la combinari de numere...toata lumea zice ca-s matok, dar eu cred ca sunt un mops.. dar poti sa stii, adultii astia uneori vorbesc asa ciudat... cica mops e acelasi lucru cu pug, dar si cu carlino... da'tata i-a zis ieri lui fabian ( doctorul meu personal)ca sunt pug sini -ei, na, chinez e el....atunci o fi acelasi lucru si cu matok (dulce.ebr )...
cand m-a pus mami prima data pe cantar aveam un kilogram opt sute ... e bine pentru varsta mea.. nu am voie sa ma fac prea gras, asa ca mananc cat imi pun parintii in castron...e bun, ca mami imi inmoaie bobitele pana fac dinti...
ieri mi-au facut al doilea vaccin de catel, mai am unul si gata si mi-au pus un cip sub piele... moaaama, acum ma vad si din satelit... mi-au dat numarul 887.. o fi un numar bun? daca-i cu 7 cred ca da...
am tot ce-mi trebuie, asigurare de catel, doi purici de care sper sa scap, zgardita si ham, prosopel si paturica cu ursuleti cadou de la mami, si un soricel ciclam de ros, mostenire de la michi, pisica turbo care a fugit sarind de pe balcon, de-a lasat-o pe mami inlacrimata si nedumerita, prada depresiei pana la venirea mea...sincer nu prea pricep de ce a fugit, ca la noi in casa se sta bine, mami il lasa sa mearga si pe pereti ... dar daca mi-a lasat mie jucariile lui tot e bine.... sa fie sanatos, daca se intoarce o sa ne jucam impreuna ...eu nu sunt egoist
dar va ziceam de kilograme, acum am doua si doua sute... mi-au redus ratia la 70 de grame de bobite pe zi...speriamo che me la cavo... inca nu mi-a fost foame de plans

Niciun comentariu: