vineri, 29 februarie 2008

cantarul de bucatarie

m-a urcat iar pe cantar
cantarul lui mami din bucatarie
nu stiu de ce face asta atat de des, cred ca se teme ca nu mananc indeajuns...ieri am vazut-o ca citea litera cu litera pe sacul meu cu boabe... a zis ca-mi da cea mai buna mancare pentru varsta mea, de la purrina...bine, eu nu as face nazuri nici la banane sau la mandarine, dar mami zice ca am cap de catzel nu de mama, si nu imi cere mie sfatul in materie de educatie...
sper numai sa nu-mi puna prafuri in mancare ...am auzit eu ceva ce sopoteau aseara...ceva de minerate, sau mineriade sau... nu stiu, am auzit si la televizor cuvantul asta destul de des...ceva cu mine si mineri... da: asa cum ziceti: minerale!!!!...si calciupen... stiti ce e calciupen-ul.. nici eu nu stiu... atat am auzit calciupen truoase
oricum, eu mananc tot din castronas... niciodata n-am facut mofturi si fitze
asa ca azi mami a fost asa de mandra de mine...
si eu sunt mandru cand mami e mandra...imi place cand ma mangaie si rade-n soare...
m-a urcat pe cantar si cand m-am asezat in pozitie, cum m-a invatat, am aflat ca am 2.800...un kg de catzel in plus
eu as zice ca m-am comportat rezonabil pentru varsta mea..
inca 200 de grame si mami trebuie sa cumpere un alt cantar... asta merge numai pana la 3 kg... cand o sa fac 3 luni si 3 kg mami a zis ca o sa discutam aspectul

Niciun comentariu: