vineri, 15 februarie 2008

ati ros vreodata un pantof?... de piele?...a fost o mare descoperire, dat fiind ca ma rodeau gingiile atat de tare si trebuia sa improvizez ceva... cine s-ar fi gandit ca mami are sa faca asa o isterie...o stiti pe mami, ea e draguta-draguta si pare aproape din lumea mea cand se rostogoleste pe covor si plescaie din botic, unde nu pui ca nu mi-a tras-o pe coaja niciodata, chiar daca mi-am meritat-o uneori...mai, dar ce isterie a facut, uite asa ii tremurau coditele alea de indianca, nu mai vorbim de voce si de inima mea...m-a trimis un timp nedefinit in locul de pedeapsa, unde nu-mi place sa stau ca nu am ce combina si a mai stins si lumina, ceea ce inseamna ca am suparat-o rau...
dar ce-am facut?...de asta va intreb daca ati ros vreodata un pantof? ca mie mi-a placut si pe onoarea mea daca nu simt ca mi se declanseaza o serie de intrebari existentiale: placerea gustativa e importanta la catei sau nu?...exista obiecte pe care daca le roadem ingerii plang, ca mami a mea a plans si cred ca ingerii cu ea...cand o sa castig destui bani ca sa pot sa-i cumpar lui mami toti pantofii pe care si-i doreste, ca sa ma ierte, ca toata seara n-a vorbit cu mine, si asta pentru varsta mea e traumatizant...
stiti la ce ma mai gandesc? mami e-asa de frumoasa desculta, de ce sa-ncalte frumusete de picioare?

Niciun comentariu: